Корисні лінки

Завідувач ДНЗ

Морозенко Тетяна Миколаївна

Життєве кредо:

«Не витрачай свій час в марній боротьбі за досконалість,

просто прагни робити все якнайкраще»

 

 

Дні прийому:

 Понеділок- 8.00-12.00

   Середа-       14.00-17.00

 П'ятниця-   8.00-12.00

   

     

Звіт керівника ДНЗ №3 «Козачок»

перед батьківською громадськістю

та педагогічним колективом

 

                                                                           Дата проведення 31.05.2017  

Мета звітування:

Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської   діяльності завідувача.

Завдання звітування:                     

 1.Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом.

2. Стимулювати вплив  громадськості на  прийняття та  виконання керівником  відповідних  рішень  у  сфері  управління дошкільним  навчальним  закладом.

ДНЗ ( ясла-садок) комбінованого типу №3 «Козачок» Бучанської міської ради Київської області знаходиться в комунальній власності Бучанської міської ради.

Згідно Статуту заклад надає освітні послуги, діє на підставі «Положення про дошкільний навчальний заклад» відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Інструкцій та положень Міністерства Освіти України, Міністерства Охорони здоров’я, має свою печатку, штамп.

Групові приміщення забезпечені меблями та ігровим обладнанням, мають сучасний інтер’єр. Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям.

Для занять дітей створено всі умови, обладнані спеціальні приміщення:

-         музична, спортивна зала;

-         кабінети логопеда, практичного психолога, гурткової роботи;

-         методичний кабінет та медичний блок;

-         прогулянкові майданчики для кожної вікової групи;

-         спортивний майданчик;

-         міні-футбольне поле.

За проектною потужністю ДНЗ розрахований на 245 місць віком від 2 до 6 років  ( з 19 вересня 2017 року на базі ОТ «Джерело» відкрито додаткові групи на 75 місць) для дітей віком від 4 до 6 років.

У 2016/2017 н.р. укомплектовано 15 вікових груп:

-         2 групи для дітей ясельного віку;

-         12 груп дошкільного віку з них: 3 групи на базі ОТ «Джерело»

-         1 група короткотривалого перебування дітей в ДНЗ

Цього року заклад відвідувало 488 дітей, що на 168 дітей більше проектної потужності, з них:

-         ясельного віку – 60 дітей;

-         дошкільного віку – 428 дітей;

-         випущено до школи – 131 дитина;

-         залишилося на повторний рік – 17 дітей старшого дошкільного віку;

-          в електронній  реєстрації – 595 дітей.

Навчально-виховний процес у дошкільному навчальному закладі забезпечують 61 працівник:

-         30 молодшо-обслуговуючого персоналу;

-         1 старша медсестра;

-         30 педагогів, у тому числі:

-         завідувач

-         вихователь-методист;

-         2 вчителі-логопеди;

-         практичний психолог;

-         2 музичних керівника;

-         23 вихователя

     Згідно штатного розпису з 1 вересня 2017 в ДНЗ на без оплатній основі працює    

гурток англійської мови, керівник – Руденко С.М.

        В ДНЗ створені відповідні умови для організації освітньо-виховного процесу та надання додаткових освітніх послуг на платній основі. За бажанням батьків та за рішенням виконавчого комітету Бучанської  міської ради в ДНЗ працюють гуртки для дітей середніх та старших груп:

гурток хореографії, керівник – Дремова О.Г.

гурток «Ерудит»,  курівники – старша група №1- Кулик С.Б.; старша група №2- Коваленко А.С.; старша група №3 - Паламарчук О.П.

         Колектив постійно працює над створенням позитивного іміджу дошкільного закладу і тому створено власний веб-сайт. Інформація розрахована в першу чергу для батьків вихованців. Цікаві статті, фотогалерея, висвітлення поточної роботи – все це сприяє відкритості ДНЗ, залученню батьків до життя їх дітей у закладі.

Організована робота зі зверненнями громадян – це важлива складова управління закладом. Упродовж звітного періоду надійшло одне письмове звернення. На особистому прийомі в завідувача ДНЗ були 469 осіб.

 Головними питаннями, порушеними під час бесід, є працевлаштування, оплата за харчування дітей в ДНЗ, електронна реєстрація та оформлення дітей в ДНЗ.

Як  керівник  я  несу відповідальність за охорону життя та техніку безпеки працівників закладу. При прийомі на роботу, та на робочому місці працівники проходять інструктаж, про що розписуються в журналі інструктажу і отримують інструкцію з охорони праці, посадову інструкцію. Створено комісію та службу з охорони праці. Всі працівники вчасно проходять медичний огляд. Вся робота з охорони праці, робота з організації життя і здоров’я дітей та працівників знаходить своє відображення в річному плані, засіданнях педагогічних рад, виробничих нарадах.  Систематично  відображається в наказах по ДНЗ.

             Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Організація харчування ведеться відповідно до Інструкції з організацій харчування дітей, затвердженої наказом Міністерства освіти і

 науки України та Міністерством охорони здоров’я України від 17.04.2006 р.

 № 298/227.  

         Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є суворе дотримання санітарно-гігієнічних вимог до харчоблоку та процесу приготування і зберігання їжі. З метою профілактики кишкових захворювань працівники суворо дотримуються установлених вимог до технологічної обробки продуктів, правил особистої гігієни. Результатом є відсутність зафіксованих випадків отруєнь і кишкових захворювань дітей та відсутність зауважень з боку СЕС.

                 У ДНЗ працює досвідчена, висококваліфікована старша медична сестра та кухарі. Про їх роботу свідчать  результати: за цей навчальний рік за результатами перевірок СЕС порушень санітарного стану приміщень та харчоблоку, а також порушень відповідності нормам калорійності харчування дітей не виявлено. Хочеться висловити подяку працівникам харчоблоку, старшій медичній сестрі, комірнику, вихователям, помічникам вихователів за відповідальне ставлення до виконання своїх посадових обов’язків.

З метою виконання натуральних норм та забезпечення у дошкільних навчальних закладах міста Бучі збалансованого раціону харчування дітей, які відвідують дошкільні навчальні заклади, що фінансуються з бюджету міста, відповідно до ст.33,35 част.5 Закону України «Про дошкільну освіту» зі змінами, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» від 22.11.2004 р. №1591, керуючись Законом України «Про місцеве  самоврядування в Україні», відповідно рішення виконавчого комітету Бучанської міської ради від 16 грудня 2016 року №524 «Про встановлення плати для батьків за харчування дітей у дошкільних навчальних закладах міста Буча», з 03.01. 2017 року встановлена  плата для батьків або осіб, які їх замінюють за харчування дітей у дошкільних навчальних закладах міста у розмірі 90% від вартості харчування на день, а саме:

-         для дітей ясельної групи – 19 грн. за день, батьки оплачують 17 грн. 10 коп. за 1 день;

-         для дітей дошкільних груп – 26 грн. за день, батьки оплачують 23 грн. 40 коп. за 1 день;

Зменшується розмір плати на 50% для батьків у сім`ях яких троє і більше дітей – 44 дитини.

Звільняється від плати за харчування:

-         особи, які замінюють батьків (опікуни) дітей сиріт та дітей позбавлення батьківського піклування – 3 дітей;

-         малозабезпечені родини – 7 дітей;

-         діти – інваліди – 7 дітей;

-         діти, які потребують корекції розумового та (або) фізичного розвитку – 24 дитини;

-         діти, батьки яких загинули в зоні проведення АТО – 3 дітей;  

-         діти, батьки яких мобілізовані – на час їх перебування в зоні проведення АТО –

4 дитини.

    Згідно Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах , в літньо – оздоровчий період добавляється 2 – й сніданок, вартість харчування збільшується на 10 %

-         харчуємо дітей ясельної групи – 20 грн.90 коп. за день, батьки оплачують 19 грн.  за день;

-         харчуємо дітей дошкільних груп – 28 грн.60 коп. за день, батьки оплачують 26 грн. за день.

 Батьки нашого закладу створили Благодійний Фонд «Мрії дітей». Фонд працює згідно затвердженого  Статуту. Батьки систематично поповнюють кошти на фонд, а при неохідності задовольняють потреби дітей.(Звіт бухгалтера фонду).

Педагогічний колектив ДНЗ працюючи в тісній співпраці з батьками наших вихованців приклали максимум зусиль для  створення розвиваючого середовища для малят та збагачення матеріальної бази нашого закладу.

Зі спецрахунку було придбано:

-         миючі, дезінфікуючі засоби  на суму – 5.750 грн.

-         конфорки для електричних плит (8 шт.) на суму – 5.680 грн.

-         канцтовари на суму – 1.124 грн.

-         хозтовари – 1.130 грн.

-         методичну літературу -  4.207 грн.

Всього – 17. 891 грн.

       На потреби груп батьки витратили :

-         ясельна група №1 – 9.230 грн.

-         ясельна група №2 – 11.150 грн.

-         молодша група №1  -  16.000 грн.

-         молодша група №2 – 17.000 грн.

-         молодша група №3 – 17.000 грн.

-         середня група №1 – 16.000 грн.

-         середня логопедична  група №2 – 12.400

-         середня група №3 – 10.633 грн.

-         сердня група №4 – 12.900 грн.

-         старша група №1 – 20.000 грн.

-         старша логопедична група №2 – 18.000 грн.

-         старша група №3 – 4.800 грн.

-         старша група №4 – 1.590 грн.

-         група короткотривалого перебування – 3.200 грн.

      Всього – 169.903 грн.

              Голова наглядової ради ПРАТ «Меліоратор» Яцюк В.П. подарував для діток середньої групи №4 та старшої групи №4 ОТ «Джерело» синтезатор YAMAHA на суму – 4.267 грн.

       На виконання рішення Виконавчого комітету Бучанської міської ради №174 від 18 квітня 2017 р. «Про роботу дошкільних навчальних закладів міста в літній період» наш ДНЗ буде закрито для проведення поточного ремонту з 01.08.17 по 31.08.17

                            З метою підготовки до нового навчального року та проведення поточного ремонту у  серпні місяці, рада закладу ДНЗ вирішили  збирати по 200 грн. з кожної сім’ї.

План роботи на період ремонту за кошти батьків:

1.Поточний ремонт всіх вікових груп.

2.Ремонт спальні у старшій групі №3.

3.Заміна підлоги у середній  групі №3.

4.Заміна дверей у молодшій групі №1.

5.Реконструкція накриття над сходами..

6. Реконструкція овочесховища.

7.Ремонт підсобної будівлі.

8.Ремонт сходів у ясельних №1,№2 та старшій №3 групах.

9.Обладнати крани біля унітазів для миття горщиків у ясельних групах.

10.Заміна мийки у старшої медсестри.

11.Встановити  кондиціонер у коморі.           

         За кошти  міського бюджету:                

1.Ремонт електричної проводки біля харчоблоку.

2.Ремонт  вентиляційної системи на харчоблоці.

3.Ремонт бойлерів.

4.Фарбування батарей, дверей, коридорів, сходів.

5.Лакування паркету.

6.Розмальовування павільйонів.

       За літній період заплановано придбати:

1. Посуд на харчоблок.

2. Посуд на групи (120 шт.).

3. Холодильник на харчоблок.

4.Ігрові комплекси на майданчики – ясельна група №1, ясельна група №2, середня група  №3, старша логопедична група №2.

5. Одяг для МОП – 26 комплектів.

6.Ноутбук. 

      Від імені колективу та адміністрації ДНЗ виноситься подяка всім батькам наших вихованців за розуміння, підтримку, допомогу та міцну співпрацю у створенні розвиваючого середовища для малят та розвитку матеріальної бази нашого закладу.

                  Щира подяка виноситься батькам :

1.Єрмолаєвій Олені Василівні – бухгалтеру благодійного фонду «Мрії дітей», за активну участь у житті нашого закладу.

2 Лукову Олексію Миколайовичу  за систематичну допомогу в ремонті електрики в ДНЗ.

 

Я часто чую запитання: "Чи легко бути завідувачем дошкільного закладу?" Відповідь проста - Не просто, тому що одна особа поєднує в собі виконання багатьох функцій. Я і адміністратор, і завгосп, і наставник і співробітник дошкільного закладу, який працює із дітьми та їхніми батьками, працівниками закладу. Постійно на видноті і під наглядом сотні зацікавлених очей.

         ЗавідувачДНЗ- взірець для наслідування своїми підопічними, від мого ставлення до роботи залежить і ставлення співробітників дошкільного закладу до педагогічного і виховного процесу.

      Забезпечуючи системну освітню та адміністративно-господарську роботу ДНЗ, усвідомлюючи свою роль у колективі, я як завідувач дошкільного закладу маю бути професійно компетентною із різних питань діяльності закладу:

- вміти вибирати інформацію та структурувати її;

- вміти прогнозувати шляхи розвитку закладу;

- мобільно реагувати на ситуацію, приймати відповідне рішення;

- приймати нетрадиційні управлінські рішення;

- прораховувати наслідки виконання ухвалених управлінських рішень.

         Компетентність керівника ДНЗ є сукупністю необхідних для ефективної професійної діяльності системних науково-філософських, суспільно-політичних, психолого-педагогічних, предметних та соціально-функціональних знань і умінь, відповідних особистісних якостей.

 

Завідувач контролює:

- роботу адміністративної групи (вихователя – методиста, завідувача господарства, сестри медичної);

- виконання правил внутрішнього трудового розпорядку, санітарно-гігієнічного режиму, норм охорони праці відповідно до трудового законодавству;

- виконання інструктивно-методичних документів вищих організацій, а також осіб, які інспектують;

- якість знань, умінь і навичок дітей;

- виконання рішень педагогічної ради;

- збереження обладнання і посібників;

- ведення документації вихователями, адміністрацією;

- організацію та здійснення роботи з батьками;

- фінансово-господарчу діяльність;

- роботу вихователів.

Закон етики дошкільного працівника:

1.Якщо виникне сумнів, як вести себе по відношенню до іншої людини, постарайтесь поставити себе на місце тієї людини.
2.Не нав’язуйте своїх думок і смаків іншим.
3.Не дозволяйте собі грубі, безапеляційні судження.
4.Ні з ким не обговорюйте особисті стосунки колег.
5.Ніколи ні з ким не з’ясовуйте відносин у присутності сторонніх осіб.
6.Не ставте колег у незручне становище при сторонніх, зробіть вигляд, що не помітили їхніх промахів.
7.Вмійте берегти та поважати самолюбство і гідність інших людей.
8.Будьте толерантними за будь – яких обставин. 
9.У будь – якій конфліктній ситуації вчіться знаходити і пропонувати розумне оптимальне рішення для врегулювання конфлікту.
10.Вчіться мати тверду життєву позицію з будь – якого питання, грамотно, культурно її відстоювати.
11.У будь – якій життєвій ситуації пам’ятайте: Ви – педагог, з Вас беруть приклад інші.
12.Пам’ятайте золоте правило етики: ставтесь до людей так, як би Ви хотіли, щоб вони ставились до Вас.

БУДЬТЕ ПИЛЬНІ, АДЖЕ У ВАШИХ РУКАХ ДИТИНСТВО !

 

Новини освіти

  • 25 вересня 2017 року з 12:00 до 17:00 у  Києві відбудеться Міжнародний форум з позашкільної освіти у рамках гранту Президента України «Розроблення сучасної концепції позашкільної освіти в умовах децентралізації» (Розпорядження Президента України від 29.05.2017 р. №114/2017-рп). Освітній портал “Педагогічна преса” транслюватиме захід у режимі онлайн. Організатори форуму: Міністерство освіти і науки України,...

  • Управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки працівників освіти і науки Україні надало роз’яснення щодо заробітної плати вчителеві, який має диплом бакалавра. – На рівні якого тарифного розряду встановлюється ставка заробітної плати вчителеві, який має диплом бакалавра? – Постановою Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 974 «Про внесення зміни...

  • Міністерство освіти і науки України готове передати місцевим органам повноваження з управління професійно-технічними закладами, але майно та земельні ділянки передаватимуться лише з гарантіями, що вони не будуть перепрофільовані, приватизовані чи здані в довготривалу оренду. Про це заявила міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час засідання Комітету ВРУ з...